zondag 27 januari 2013

Over (solden) shoppen (again ...)


Bijna eind januari, de soldekes zijn bijna gedaan. Ik ben nog wat einde soldekes gaan shoppen en heb me tussendoor ook al laten verleiden door de nieuwe collectie (zo gaat dat, ook al probeer ik bewust niet naar de nieuwe collectie te kijken, soms gebeuren dingen nu eenmaal zonder dat je ze in de hand hebt ... ) 

Hieronder nog wat moois van de solden : 


KOMONO ♡ Ik ben helemaal verliefd op de Komono horloges. De grijze kreeg ik een tijdje geleden van vriendjelief voor mijn Kerstmis. De witte kocht ik in de solden voor 20 € in de Flash. Ik vrees dat deze verzameling gevaarlijk wordt ...


Oorbellen van de PIECES. Nu nog leren mijn hoofd recht te houden, want ik ben zo'n grote oorbellen niet gewoon.  





Jasje van de DIDI. Ik had deze al een tijdje geleden in de DIDI in Maastricht gepast en was toen eigenlijk al verkocht, maar was toen nog vrij duur en heb gewacht om het maar in solden te kopen en lucky me, nog gevonden in mijn maat.   


Ook de broek kocht ik bij de DIDI. Twee stuks kopen was nog eens extra - 50%. De broek kostte normaal gezien 50 € en kon ik nu voor een luttele 5 € kopen. Hooray !


Kleedje met leuk kraagje, gekocht in een cheap ass winkeltje in Hasselt. 


 Kleedje gekocht in de AS Adventure. 




Trui voor de volgende Kerst, van de H&M. 


 Socks for the happy feet (Veritas) :
 







Shoes for the happy feet (H&M) :

  

Met lege handen uit de HEMA komen, lukt nooit ! :





 Drie gebloemde notitieboekjes in leuke harde 'bewaar kaft'. 


 Geen idee voor wat ik het ga gebruiken, maar de 'zip bags' zien er gewoon zo leuk uit ...




 Granny square !


Nieuwe collectie (alles van de C&A) : Liefde voor vogelprintjes, geruite hemdjes en bloesjes met kraagjes.





Geen opmerkingen: