vrijdag 22 maart 2013

over Kringwinkel geluk

Ok, ik beken : ik kon het niet laten om afgelopen maandag - na de retro-actie van de Kringwinkels op zaterdag - nog eens snel, snel, tussen de soep en de patatten binnen te springen in de Kringwinkels die het zaterdag niet gehaald hadden wegens tijdsgebrek. 

Hieronder de buit van maandag : 


Theepot van Acropal, voorraadpotje van Gulf. En oranje potteke (géén idee waarvoor ik het ga gebruiken, maar het zag er zo leuk uit, ge kent dat he ...)


Monchichi in't groot. Gewoon, omdat ze zo schattig zijn. 


Een klein kaboutertje en nog een viewmaster. 


En dan ... de Fisher Price schatten ! Muziek box'je. 


Schommelbedje met een muziek box'je. 


Werkbank Fisher Price. 




Boekje met schitterende tekeningen van Alain Greé.



ALF mocht ook mee naar huis.
 

Twee puzzels met vrolijke kleuren en tekeningen.



Speelgoedhuisje. Hoe esthetisch mooi kan een speelgoedhuisje zijn ? Stiekem zou ik er gewoon zelf mee willen spelen ... of in willen wonen. 



Wekker, want wauw, die kleuren en die pootjes, hihi. En ... ja, wat is dat eigenlijk ? Schaaltje met dekseltje. Ook hier, géén idee waarvoor het zou kunnen dienen, maar ge kent dat he ... 


Een boekenkast ! Dit moeten ze speciaal voor mij gedaan hebben, denk ik ... deze schone laten staan afgelopen zaterdag. Dat niemand dit prachtexemplaar kocht, ik kan er nog niet goed bij ... Zo blij als een kindje in een snoepkeswinkel was ik toen ik 'm zag staan. Instant love. Ik kreeg 'm natuurlijk niet onmiddellijk in de auto, dus heb ik 'm met spijt in het hart nog even moeten achter laten in de winkel zelf. Maar ! Morgen is het zover, dan gaan we 'm oppikken ! 


Geen opmerkingen: