dinsdag 28 mei 2013

over de nieuwe schoenen van het lief ...

Ik ben nóg meer verliefd op mijn lief met zijn nieuwe shoenen ... 

Hij bestelde zijn nieuwe aanwinsten online, en wel op deze website: http://www.atheistberlin.com/atheist 
Alles ging heel vlot en snel en ook de persoonlijke, snelle feedback i.v.m. de juiste maat kiezen voor de schoenen, was een topper (als ik het lief mag geloven).
Vandaag kwamen de schoenen dus aan. In een mooie, simpele schoendoos met oog voor detail (net zoals de schoenen zelf).




 En dan de beauties zelf, kijk en wees verwonderd van de schoonheid. Het lief vond ze in 't echt nog mooier als op de website. Hij heeft lang getwijfeld over de kleur, maar ik heb hem over de lijn getrokken om deze in 't blauw met grijs te bestellen. Al vond ik het ook moeilijk, want ook in de andere kleurtjes zagen ze er allemaal, één voor één, prachtig uit. Ik heb trouwens zo'n donkerbruin vermoeden dat het niet bij één paar gaat blijven ... Ik houd jullie op de hoogte. (Ze hebben ook roze en rode en gele varianten en de maatjes beginnen bij 36 ... Snapt ge 't plaatje ...?) 















Geen opmerkingen: