zondag 16 juni 2013

over een teamuitstap en rommelmarkten ...


Teamuitstap met de collega's van het werk (en de wederhelften van de collega's). Eerst een uitstap naar de Lommelse Sahara en vervolgens Mexicaans gaan eten in Laurel & Hardy's Cantina. Was een plezante avond ! 



Laurel & Hardy's Cantina - Lommel


Rommelmarktbuitjes van Rommelmarkt Spalbeek zondag 16 juni :




 


Fisher Price spullekes ! Mijn hart maakt altijd een vreugdesprongetje als ik Fisher Price spullekes zie ! Super blij met de bovenste : de 'Happy Apple'. Het is een appel met een belletje in dat geluid maakt wanneer de appel beweegt.
'Happy Apple' van Fisher Price voor 1,5 € ! 
En meneer telefoon van Fisher Price ook voor 1,5 €. (Ik had er al eentje, maar deze was in beter staat ...)


Keukenshortje voor wanneer ik in de keuken sta. Nooit dus. Haha. Maar zo leuk om op te hangen in de keuken die bonte kleuren en patroontjes.




Potjes en bloemekes, 1 euro 't stuk.



Arcopal schaal. Liefde voor Arcopal. Heel veel liefde ... Schaal gekocht voor 3 €, samen met de bloemekes potjes. Het koppel van wie ik deze spullekes kocht, vertelde me dat dit nog van hunne 'uitzet' was en dat ze plaatsgebrek hadden en niet alles meer konden bijhouden. Ja, zo is dat ... Ik bijna ook niet meer trouwens ...


Voor de kindertjes van ooit : Drie houten puzzels van Nijntje en een sponzen pakske. Voor als hij/zij gaat voetballen. Sowieso !

Geen opmerkingen: