woensdag 12 juni 2013

over sportief zijn bij gebrek aan een auto ...


 Aangezien we wel voor een tijdje autoloos zijn, moeten we creatief zijn en alternatieven zoeken om wat mobiel te zijn. Ik moet op mijn werk raken en het lief ook (al neemt die de trein en de fiets naar het station. Dus ... Nam ik mezelf voor om wat sportief te doen en met de fiets te gaan werken. Zo gezegd zo gedaan. En dus sprong ik op de fiets en hop ... 14 kilometer en 51 minuten later kwam ik op het werk aan. Ik raakte 's avonds zelfs heelhuids terug thuis. Bij aankomst thuis stond er dus 28 kilometer op het tellertje. Ik ben trots op mezelf ...


Vooraleer ik vertrok vond ik een leuke app die de fietstocht eigenlijk best leuk maakte. (je kan je fietstocht, inclusief route, snelheid, kilometers, etc. delen op Facebook en/of Twitter en je kan op die manier wat stoefen over de sportieve activiteiten + ge krijgt aanmoedigen, fijntjes !) De app is te vinden in de AppStore onder de naam 'Runtastic'. 



Wanneer je een account aangemaakt hebt, kan je inloggen op de website : http://www.runtastic.com/ en daar kan je heel gedetailleerd op de kaart de route zien die je fietste, wandelde, loopte, ... en noem maar op. Fijne app ! Aanrader ! 



De schoonheid van onderweg : 


Geen opmerkingen: