dinsdag 23 juli 2013

over zalige zomerse dagen ...

Zalige Zomerse Dagen ! 
Ik heb momenteel een weekje verlof en ik geniet. Met volle tuigen. 
Hopelijk jullie ook ! 

Met de Flow buiten in de tuin, eindelijk tijd maken voor een goed boek, fruitsla maken, buiten eten, de vlaggetjes ophangen, de lampionnekes aansteken wanneer de nacht valt en heerlijk afkoelen onder Janneke Maan. 







Wie zou me geloven als ik vertel dat ik ook op één of ander zuiders warm land vertoef i.p.v. dat ik gewoon in Genk ben ? Ge waart er mee weg he ?

Hieronder de 'Sledderzee' in Sledderlo (Genk), een prachtig stuk natuur dat verborgen ligt. Helaas dat het allemaal vervuild is met vliegassen ... Zo schoon nogthans ! 


Hieronder plaatjes van de privé surf en zeilclub in Zutendaal. Normaal gezien alleen toegankelijk voor leden van de club, maar ik ben stiekem binnen geglipt en heb me met een frisse Ice Tea op 't terras gezet. Een prachtig uitzicht !





 


2 opmerkingen:

lita zei

heel fijne foto's heb je op je blog! spijtig dat ik de follow knop niet kan volgen volgens de gewone manier van blogspot! want bloglovin da hou ik zo nooit echt in het oog!

groetjes

△▽ TiNE ▽△ zei

Dankje :)
Oei, hoe bedoel je via de gewone manier ? Hoe werkt dat dan ? Maar ik veronderstel dat je nog gewoon kan volgen via Blogspot zelf ? Of moet je daar ook een speciale 'volg' button of iets dergelijks voor maken ?
Goh, ik heb ook moeten zoeken en prullen vooraleer ik die Bloglovin er fatsoenlijk op kreeg.