maandag 30 september 2013

... over het Boekenfestijn

... het Boekenfestijn.
Voor wie het niet kent : dat is reuze-fijn !
Massa's boeken voor gemiddeld vijf of zeven euro. 
En prullekes, ook heel veel prullekes ! 
Van dat knutselgerief en andere toestanden.
Enfin, ik heb mijn slag weer kunnen slaan ... 
Ik heb er (tot ergernis van mijn lief die na een uur al zijn boeken al had) 
uren kunnen rond lopen en kwam heel gelukkig buiten met een fijne buit. 

 Ik zei het dus al ... er zijn niet alleen boeken te vinden ... 
Twee leuke drinktassen van Joy Division en The Beatles. 
6,99 € per tas.












 En andere prullekes, zoals pompommekes 
en grappige en mooie postkaartjes ...












En boeken natuurlijk. Er waren ook boeken ... 
Er zaten er eerst veel meer in de trolley
omdat bepaalde boeken daar echt belachelijk goedkoop zijn,
legt ge de boeken die u wel iets zeggen gewoon in uwe trolley omdat 
ge denkt :"voor dat geld kunt ge 'm nu toch écht niet laten liggen ..." 
Maar dan op 't einde puilt die trolley zo uit
dat ge toch echt wel een keuze moet maken ... 
Enfin, deze bleven over : 

- De naaimachine : Heleen Van Royen 
- De troep onderaan de trap : Christina Hopkinson
- De klap : Christos Tsiolkas
- Jobshopper : Laura Van Bouchout

 Die laatste vooral omdat het boek er grafisch zo mooi uit ziet: 












Schade in 't totaal voor alles : 50 euro. 


Geen opmerkingen: