zaterdag 14 december 2013

... over Kerstsfeer in huis

XMAS mood : ON ! 
=) 


Dit jaar is het eens wat anders.
Geen grote kerstboom in huis, maar twee schattige kleine boompjes
en verder heel veel kleine & leuke prullekes een beetje overal in huis verspreid.

Van een winterproof hertenkop, winterdieren, autootjes met kerstbomen op 
(duizend maal dank Instagram / Pinterest voor de inspiratie, 
ik vind deze hype echt geweldig :) ), glazen stolpen met daar allerlei leuks onder, kerstballen met confetti en pompoms in en 
meer van die vrolijkheid.


Over dat laatste gesproken : 
kerstballen met confetti en pompoms, ze bestaan ! 
En ik vond ze in de Action ! 
Het zijn echt de allerleukste kerstballen en
ze zijn echt hélemaal mijn ding !  
=)




Omdat de christmaspolice vier weken geleden nog van mening was dat het véél te 
vroeg was om de kerstboom al te zetten, 
moest ik iets anders verzinnen met al dat leuks.
In de Action kocht ik deze hoge vaas, 
de lichtjes & de kerstballen in de vaas en : klaar ! 





Hieronder één van de boompjes. Hi cutie !




Druk in de weer ...








Van iets saais iets leuks proberen te maken ...




... iets leuks met veel kleuren alstublieft ...




Fun met een hertenkop ...

 


Een hertenkop winterproof gemaakt.

 

 
 




 HEMA heeft veel te veel leuks !
DANK U HEMA ! 

 




 Cadeautjes maken, bijna even leuk als er zelf krijgen ...