woensdag 2 april 2014

... dagje zee !




 Omdat het niet altijd werken moet zijn, 
trokken mijn lief & ik eergisteren een dagje naar zee.

Het is niet dat ik niet van de Belgische kust hou, want ik zou - als ik kon - 
elke dag naar de zee willen gaan, 
maar de Hollandse kust is toch schoner als ge 't mij vraagt. 
Geen massa's hoge lelijke appartementsgebouwen langs de zeedijk en veel rustiger. 

Dus wij naar Vrouwenpolder. 
Het was een prachtige dag ! 
Voormiddag was het nog bewolkt, maar namiddag was de zon van de partij.
31 maart en al in t-shirt op het strand kunnen zitten en langs de zee kunnen wandelen, heerlijk ! 
Bijna geen kat te bespeuren, buiten hier en daar een paar wandelaars en een prachtig uitzicht en een kilometers lang strand om langs te wandelen. 
Top ! 
Veel actiefs deden we niet, want we wilde een beetje 'rusten' :) 
Voor we terug naar huis reden, vonden we in het dorpje welgeteld 1 café'tje dat open was en daar hebben we buiten op het terras in de zon nog iets gedronken. 






 






































Geen opmerkingen: