donderdag 3 april 2014

... over Zeeman koopjes


Dat zeemannetje is goed bezig als ge 't mij vraagt.
Vorige week enkele leuke koopjes gedaan. 

Grafische, vrolijke & kleurrijke keukenhanddoeken.
 
(Of ze ook effectief goed afdrogen is nog afwachten, ik heb ze nog niet getest,
maar ze zien er in ieder geval toch geweldig uit. Ook belangrijk he ! )



 


Wat een fijn hoopje keukenvrolijkheid ! 



Ook leuke tafellakens ! 
Past perfect bij mijn 'appel print collectie'. 
En teveel is teveel, maar bij appelprintjes geldt dat niet. OK ? Thanks, bye :) 







En mooie kaarskes in mooie kleurkes ! 





En ook leuke t-shirts ! 
Zoals deze om in het 'dip dye' thema van de kaarsen te blijven.





En vanalles in 'mint' kleur, joepie !
Mint - dot o thing, I think I love you.





Zo, en nu allemaal naar de Sailorman hollen !



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ging dit weekend hetzelfde bloggen, maar tis er (door omstandigheden) nog niet van gekomen). Ik kocht ook een stappeltje prachtige handdoeken (met de flamingo's) én een tafelkleedje en een super schoon schaaltje voor brood bij de BBQ! Zalig, mooi, gelukbrengend….en dat voor géén geld!

△▽ TiNE ▽△ zei

@Jessie : ja, en dat maakt het nog verleidelijker om véél leuke dingen mee te nemen omdat het zo goedkoop is he :) Ik heb het toch maar beschaafd gehouden ;)
Maar ze zijn echt leuk he ! Geniet van uw koopjes !

Lise zei

Ik heb al zowat alle Zeeman's in België bezocht om de flamingo versie van jouw tafelkleed te vinden... Ze zijn overal al uitverkocht helaas :(