vrijdag 26 december 2014

... en toen was het Kerstmis !



De maanden vlogen voorbij. Zonder te bloggen. Tijdsgebrek ... 

In het nieuwe jaar hoop ik weer wat meer tijd te kunnen maken voor mijn blog. 





Hier alvast wat kiekjes van de voorbije kerstdagen. 






Ergens eind november liep ik de kringwinkel binnen en daar stond hij dan ! 
Een witte kerstboom ! Ik werd meteen verliefd ... !

Juist alvorens ik hem naar buiten begon te sleuren, zei een bekakt madammeke bij het voorbij komen met een afkeurende blik : "Een witte kerstboom, dat kan toch niet!" Bij uw thuis en met uw bekrompen geest, waarschijnlijk niet nee. Bij ons kan alles.  








Een paar dagen later stond hij in onze living te shinen. 
Met kerstballen in knalkleuren, kerstballen gevuld met vrolijke & kleurrijke confetti en pompommekes, koekskes in de vorm van kerstboompjes, snoepkes, ... . Enfin, helemaal mijn ding !
Ik vind hem absoluut geweldig. Een feest om naar te kijken. 
Ik ga hem gewoon nog een paar maanden laten staan. Mag dat ?

 




 



 


 


Kerstfiguren & klein roze kerstboompje : kringloopvondsten.











Kerststal met levende beesten : check ! 



 



















 Vriendjelief maakte met kerstavond en met Kerstmis heerlijk kersthapjes.
Mmmmmm !






Hopelijk waren jullie kerstdagen even warm & gezellig als de onze. 






Geen opmerkingen: